zaterdag 25 mei 2019

Dag 27: Minster Lovell.

Cassington - Minster Lovell: 17 km.
Ik zit nu in de toeristische streek Cotswolds. Vandaar de hoge prijzen voor overnachting. Morgen zal ik een oude pelgrimstruc moeten toepassen om een bed te vinden.
Daarom vandaag weer weinig kms.





Het weer is mij zeer gunstig gezind. Al 4 weken zit ik in aangename temperaturen en heb nog bijna geen druppel regen gehad. Even overschakelen naar pelgrims die ik op de La Plata leren kennen heb, twee jaar geleden. Zij zijn alweer 5 weken onderweg op hun tweede gedeelte van de pelgrimstocht naar Rome. In totaal al 94 dagen. Dit jaar zitten ze in overvloedige regen en stormen. 't Is daar niet om te lachen in het zuiders zonnige Italiƫ!
https://adenanjafromhometorome.blogspot.com

Voor deze nacht heb ik hier een tamelijk luxueuze kamer. Ook een hypermoderne douche met lampjes, stoom en muziek. Alles erop en eraan dus. Het duurde wel 10 minuten eer ik wist hoe ik het warm water kon opzetten. Ik voelde me even 'Indiana Jones'.